Hoe bepaal je de juiste internetstrategie?

Het formuleren van een online strategie is complex. Welk middel zet je daar bijvoorbeeld voor in? We hebben het al snel over de middelen als een website, . Maar het is goed om een stap terug te doen. Wat wilt u bereiken op internet? Wat is uw bedrijfsdoel? Wanneer dat helder is kunnen we verder. We zetten vervolgens uw bedrijfsdoel om in een online doelstelling. Pas daarna kijken we naar de middelen. Een website alleen is niet meer genoeg, gebruik je social media en welke dan? Wat is de aanpak voor na de lancering? Zetten we een contentstrategie op?
Er wordt dus nogal wat van u gevraagd om businesskansen te benutten. Uw bestaande en nieuwe klanten flaneren tussen sociale media en websites, maar hoe zorgt u ervoor dat zij toch altijd met u zaken willen doen? Dat vraagt om visie, strategie, kwaliteit en continuïteit.

 

Laat je website aansluiten bij de behoeften van je gebruikers

De gebruikers, of users, moeten centraal staan in elke website, maar wie zijn eigenlijk je users?
We brengen op een eenvoudige manier website processen in kaart. wie zijn de gebruikers, hoe maken zij beslissingen, en welke behoeften hebben zij per fase van de customer journey. Daarmee hebben we de belangrijke vragen beantwoord: Zijn uw online pagina’s interessant genoeg om te worden bezocht? Is uw contactpagina goed te vinden? Hoe zien uw klanten – gebruikers uw online aanbod? Worden uw producten slim onder de aandacht gebracht? Wittehond helpt u om uw klanten te helpen en te verrassen en vervolgens klant te laten worden. We geven niet alleen advies, er staat ook een team van specialisten in content, design en online marketing klaar om uw site te optimaliseren.

Bekijk de presentatie op slideshare